Ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija


Sergantieji osteoporoze priklauso padidintai rizikos grupei, todėl neverta bėgti į sporto salę neperskaičius straipsnio iki galo.

ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija

Prieš pradedant fizinių pratimų ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija visada pasikonsultuokite su gydytoju ir kineziterapeutu. Specialistai atsižvelgs į jūsų amžių, osteoporozės sunkumą, vartojamus vaistus, esamą fizinio pasiruošimo lygį ir kitas sveikatos problemas.

Darbų pavyzdžiai

Kaulų retėjimui stabdyti ir kritimų rizikai mažinti labiausiai tiks fiziniai pratimaistiprinantys raumenis, lavinantys ištvermę bei pusiausvyrą. Fiziniai pratimai — kuriuos pasirinkti?

  1. Magnelis nuo hipertenzijos
  2. Fizinio aktyvumo nauda sergant osteoporoze – balsys100.lt
  3. Arterijų hipertenzija қazaқsha
  4. 2 laipsnio hipertenzijos vaistų gydymas
  5. Arterinė hipertenzija
  6. Kas yra hipertenzijos žudikas
  7. Teigiamas fizinio krūvio poveikis taip pat yra tai, kad jie neleidžia: aterosklerozės, hipertenzijos ir jų komplikacijų vystymąsi; raumenų ir kaulų sistemos struktūros ir funkcijų pažeidimai; ankstyvas senėjimas; riebalų perteklių ir svorio padidėjimą; lėtinio psicho-emocinio streso vystymas; seksualinių sutrikimų vystymąsi; lėtinio nuovargio vystymasis.

Žmonių, sergančių osteoporoze, kaulai silpni ir labiau linkę lūžti, todėl sergantieji turėtų vengti pratimų, kuriuose stuburas lenkiamas į priekį, pavyzdžiui, atsilenkimų pilvo raumenims.

Pratimai, kuriems reikia labai geros pusiausvyros ir koordinacijos, didina riziką nukristi, tad jų taip pat derėtų atsisakyti.

Didelės apkrovos, kai atliekami fiziniai pratimai, kuriuose pernelyg aktyvūs laikotarpiai pakeičiami staigiais sustojimais, padidina organo apkrovą. Ši patologinė būklė ypač ryškiai pasireiškia tiems pacientams, kurie laikosi sėdimo ir neaktyvaus gyvenimo būdo.

Kai kurie specialistai kaulų retėjimu sergantiems žmonėms pataria reguliariai plaukioti ir daugiau vaikščioti. Tokia fizinė veikla dažniausiai tinka ir daugeliui sergančiųjų griaučių ir raumenų sistemos ligomis. Plaukiojimas ir pratimai vandenyje neaprauna griaučių ir raumenų sistemos, nes vanduo dėl savo tankumo panaikina gravitacijos jėgas.

ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija

Taip pat fiziniai pratimai vandenyje gerina širdies veiklą. Taigi plaukiojimas ir ėjimas — tai saugūs būdai pagerinti savijautai ir nekenkti kauliniam audiniui.

Kaip dažnai reikėtų sportuoti sergant osteoporoze? Moksliškai nėra nustatyta, kiek laiko ir kokiu intensyvumu reikėtų mankštintis žmonėms, sergantiems osteoporoze, tačiau rekomenduojama laikytis kelių taisyklių: 2—3 kartus per savaitę 45—60 min.

ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija

Treniruočių programą visada pradėkite nuo mažų krūvių ir iš lėto juos didinkite. Iš karto atlikdami sunkius, daug pastangų reikalaujančius pratimus galite patirti traumą ar susilaužyti kaulus.

Hipertenzija Hipertenzija Aukštas kraujo spaudimas yra gana dažnai pasitaikanti būklė, kai jėga, kuria kraujas spaudžia jūsų kraujagysles, tokia didelė, kad ilgainiui sukelia sveikatos sutrikimus, pavyzdžiui, širdies ligas. Kraujo spaudimas priklauso nuo kraujo kiekio, kurį kiekvieno susitraukimo metu į kraujagysles išstumia širdis, bei kraujagyslių pasipriešinimo.

Pasikonsultuokite su dietologu, kokiais būdais galite padidinti gaunamo kalciovitamino D ir kitų reikalingų medžiagų kiekius. Jei rūkote — meskite, taip pat nevartokite alkoholio. Šie įpročiai kenksmingi tiek kaulams, tiek visam organizmui.

ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija

Reguliari fizinė veikla labai svarbi osteoporozės gydymo dalis. Būtinai pasitarkite su gydytoju prieš pradėdami treniruotis.

ar galima atlikti jėgos pratimus sergant hipertenzija

Taip pat kreipkitės į kineziterapeutą, kuris sudarys jums tinkamų fizinių pratimų programą ir, esant reikalui, ją pakoreguos.