Galite važiuoti dviračiu su hipertenzija. Mūsų draugai


Važiavimo dviračiu nauda Vasara puikus laikas atrasti naujas sporto šakas, o taip pat prisiminti ir turinčias gilias tradicijas.

Panašūs straipsniai

Juk daugelio iš mūsų pirmoji transporto priemonė buvo dviratis. Vilniaus Antakalnio šeimos gydytoja Gintarė Nemuraitė teigia, kad važiavimas dviračiu — puikus laisvalaikio praleidimo būdas, tinkantis įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Gydytoja atsako, kaip dviračių sportas veikia įvairias organizmo funkcijas. Kiekvienas pradedantysis dviratininkas gali drąsiai važiuoti, nes nėra amžiaus limito ar fizinio pasirengimo apribojimų.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Pradedantiesiems siūloma, pasivažinėjimus pradėti lygesnio reljefo vietose, važiuoti nedideliu tempu, o laikui bėgant — didinti intensyvumą, atstumus, ar pasirinkti maršrutus kalnuotose vietovėse. Kaip ir vaikščiojimas, važiavimas dviračiu — labai sveika mūsų širdžiai bei kraujotakai.

Prenumeruok

Gydytoja pasakoja, kad atlikti moksliniai tyrimai teigia, kad reguliarūs kardiovaskuliniai pratimai, kaip važiavimas dviračiu, sumažina arterinį kraujo spaudimą iki galite važiuoti dviračiu su hipertenzija. Reguliariai dviračiu važinėjantiems žmonėms net 15 procentų sumažėja širdies infarkto bei kitų širdies ir kraujagyslių ligų rizika, palyginti su nesportuojančiais žmonėmis.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Įdomu tai, kad kai kurie vaistai, naudojami arterinei hipertenzijai gydyti, turi tokį patį efektą. Stiprina imuninę sistemą, didėja raumenų masė, mažėja riebalų kiekis Reguliarus važinėjimas dviračiu ne tik gerina širdies veiklą, bet taip pat greitina medžiagų apykaitą, stiprina imuninę sistemą, pastovus fizinis aktyvumas padeda ilgiau išlikti jaunam.

Sekite mus:

Jaunam galite važiuoti dviračiu su hipertenzija fizinis aktyvumas, važiavimas dviračiu yra svarbus, nes padeda išlaikyti gražias formas. Keli iš pagrindinių veiksnių — sportuojant dega kalorijos, greitėja medžiagų apykaita, nes didėja raumenų masė, mažėja paviršinių riebalų kiekis. Pirmiausia, senstant lėtėja medžiagų apykaita, mažėja raumenų masė bei jėga, didėja kūno riebalų kiekis, kas lemia lėtinio uždegimo vystymąsi.

Visi šie veiksniai lemia ištvermės ir raumenų jėgos sumažėjimą, kūno išvaizdos pokyčius, atsirandančius su amžiumi. Norint sulėtinti šiuos procesus, labai svarbi nuolatinė fizinė veikla. Žinoma, fizinis aktyvumas, svarbus visą gyvenimą, tačiau net ir sėslesniems, vyresnio amžiaus asmenims, rekomenduojama nebijoti ir pradėti sportuoti, nes mūsų raumenys, nepaisant amžiaus, lengvai adaptuojasi, prisitaiko prie krūvio pokyčių.

  • Gydymas celandine sultimis nuo hipertenzijos
  • Hipertenzija gyvūnams
  • Hipertenzija nuo parazitų
  • Kodėl verta važiuoti dviračiu arba eiti pėsčiomis? - Žurnalas Lietuvė
  • Tavmatizmas » Ar galima mankštintis nejudančiu dviračiu, sergantiems varikoze.
  • Naujos širdies sveikatos gairės amerikiečiams

Įdomūs faktai: senstant mažėja specifinių imunitetui svarbių ląstelių kiekis, tačiau atlikti tyrimai rodo, kad aktyviai sportuojančių, vyresnio amžiaus žmonių, šių ląstelių kiekis išlieka nepakitęs. Natūraliai, šių ląstelių, kiekis pradeda mažėti 20 metų amžiuje, apie 2—3 procentus per metus.

Taigi, važiavimas dviračiu gali ilgiau išlaikyti jūsų imuninę sistemą sveiką, sumažinti įvairių infekcijų riziką, manoma, kad atitolinti su senatve susijusių ligų atsiradimą. Hormonų pusiausvyra ir važiavimas dviračiu Reguliarus sportavimas, važiavimas dviračiu, turi teigiamą poveikį mūsų libido ir psichologinei sveikatai, nes aktyvėja įvairių hormonų sekrecija.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Fizinės veiklos metu, mūsų smegenys, išskiria daugiau serotonino ir dopamino. Visi šie hormonai yra svarbūs psichologinei sveikatai, stabiliai nuotaikai, gerai miego kokybei, netgi virškinamojo trakto veiklai.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Esant vaikščiojanti širdies nauda sveikatai hormonų trūkumui arba disbalansui, vystosi depresija, gali pablogėti virškinimas, atsirasti miego sutrikimų. Kitas svarbus hormonas susidarantis atliekant ištvermės treniruotes — testosteronas.

Tokios veiklos nauda

Tai lytinis hormonas, svarbus norint gyventi sveiką ir aktyvų lytinį gyvenimą. Dviratis ir stresas — skirtingose kelio pusėse Sportas, važiavimas dviračiu — puiki atsipalaidavimo priemonė. Fizinė veikla padeda lengviau išgyventi įvairias stresines situacijas.

galite važiuoti dviračiu su hipertenzija

Žmogaus organizmas fizinį aktyvumą vertina kaip stresorių, todėl sportuojant padidėja kortizolio lygis. Tai reiškia, kad aktyviai sportuojančio žmogaus kortizolio lygis to paties krūvio metu bus mažesnis, palyginti su neaktyviu žmogumi. Renginio startas ir finišas numatytas prie LR Seimo rūmų. Dalyviai registruotis į renginį gali ČIA. Taip pat skaitykite:.

Laimonas važiuoja dviračiu pirmą kartą