Geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai, Ar žemės riešutų sviestas jums tinka?


Kaip gaminamas žemės riešutų sviestas

Kaip išsirinkti kokybišką riešutų sviestą? Mėgstantys šį produktą, pripažins, kad pradėjus valgyti, gali būti sunku sustoti po vieno šaukštelio.

Ekologiškas žemės riešutų sviestas.

Jei jums svarbu valgyti kokybišką ir sveikatai naudingą riešutų sviestą, tuomet verta atsiminti kelis patarimus. Cukraus kiekis Riešutų sviestas paprastai būna pagamintas iš vienos ar kelių rūšių riešutų. Skirtingos rūšys riešutų sudarytos iš tam tikro kiekio angliavandenių, todėl net ir ant natūraliausio riešutų sviesto pakuotės esančios maistingumo lentelės, galite pamatyti nurodytą cukraus kiekį.

geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai

Nereikėtų nerimauti, jei gramų produkto yra gramai cukraus. Tačiau, kai skaičius ant pakuotės didesnis, panašu, kad rankose laikote papildomai saldintą riešutų sviestą.

Taip pat žiūrėkite

Jei prižiūrite savo figūrą ir sveikatą, verčiau tuomet rinkitės mažiau ar išvis pridėtinio cukraus neturintį riešutų sviestą. Sūdytas riešutų sviestas Skrudintiems riešutams su žiupsniu druskos atsispirti sunku, ypač žiūrint sporto rungtynes ar leidžiant laiką draugų kompanijoje. Šis liežuvio receptoriams malonus derinys su druska geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai šiaip sau mums taip patinka.

Druska yra vienas iš puikiausių natūralių skonio stipriklių, na, o sujungus druską su riešutuose esančiu saldumu, gauname pasitenkinimą ne tik burnoje, bet ir už malonumą atsakinguose smegenų centruose.

Tačiau toks malonumas gali greitai apkarsti, jei nuolatos dideliais kiekiais vartosite sūdytą riešutų sviestą. Pasaulinė sveikatos organizacija nerekomenduoja valgyti daugiau nei šaukštelį druskos arba 4 gramus per dieną. O gausesnį vartojimą sieja su padidėjusiu spaudimu ir širdies ligomis.

geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai

Todėl rinkdamiesi riešutų sviestą, atkreipkite dėmesį į druskos kiekius. Riebalai, kurių neturėtų būti riešutų svieste Apie sveikatai pavojingus hidrintus ar sintetinius trans-riebalus kalbama vis daugiau. Tačiau, kol tai nėra draudžiamas produktas, gaminojai ir toliau stengsis kokybiškus riebalus pakeisti šiais ir taip sumažinti produkto kainą bei prailginti galiojimo laiką.

Vitaminu E Niacinu Dėl didelio sveikųjų, nesočiųjų riebalų kiekio žemės riešutų sviestas suteikia ilgai trunkantį sotumo jausmą, padėdamas kontroliuoti apetitą. Tyrimai atskleidžia, kad žemės riešutai ir jų sviestas turi daug teigiamų savybių sveikatai: Sumažina riziką susirgti širdies bei kraujagyslių ligomis ir storosios žarnos vėžiu Dėl sudėtyje esančio didelio niacino kiekio žemės riešutai padeda apsisaugoti nuo Alzhaimerio, išvengti atminties sutrikimų Taip pat gelbsti nuo II tipo diabeto bei tulžies pūslės akmenligės Nors prekyboje galime rasti pakankamai platų žemės riešutų sviesto pasirinkimą, vis dėl to svarbu atkreipti dėmesį į etiketę ir produkto sudėtį. Neretai į didžiuosiuose prekybos tinkluose parduodamą žemės riešutų sviestą dedamas palmių aliejus ar hidrogenizuoti riebalai, druska bei kiti priedai, sudarantys iki 40 proc.

Be prieš tai išvardintų priežasčių, į masinės gamybos riešutų sviestą hidrintų riebalų dedama norint sukurti švelnią, vientisą tekstūrą ir neleisti iš riešutų išsiskyrusiam aliejui susisluoksniuoti. Norintiems įsigyti kokybišką gaminį, siūlau vengti sudėtyje išvardintų hidrintų ar iš dalies hidrintų kokosų, palmių ar kitų augalinių riebalų. Iš tiesų, geram riešutų sviestui pagaminti visiškai nereikia jokių papildomų riebalų, pakanka tik riešutų ir galingo maisto smulkintuvo.

Kokios rūšies riešutus rinktis?

geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai

Dabar prekybos centruose ar sveiko maisto parduotuvėlėse galima rasti įvairiausių skirtingų skonių riešutų sviesto. Galbūt jums patinka žemės riešutų skonis, o gal mėgstamiausi — migdolai? Nuo riešuto rūšies priklauso ne tik skonis.

Nuorodos kopijavimas

Gali skirtis kalorijų, maisto medžiagų, vitaminų ir mineralų kiekis. Kadangi žemės riešutai laikomi labiau ankštiniais produktais, nei riešutais, iš jų pagamintas sviestas turi mažiau kalorijų ir daugiau baltymų nei migdolų, lazdynų ar anakardžių sviestai.

geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai

Tuo tarpu migdolų riešutų svieste daugiausiai magnio. Anakardžių geriausias žemės riešutų sviestas širdies sveikatai — gausiau natūraliai esančio cukraus, todėl jis patiks saldumynų mėgėjams.

Kalis — mg Kaip įtraukti riešutų į kasdienį mitybos racioną Kad gautume kuo daugiau augalinės kilmės baltymų, savo mitybos planą derėtų papildyti įvairių rūšių riešutais.

Labiausiai sveikatai naudingame ir kokybiškame riešutų svieste nerasite didelių kiekių cukraus, hidrintų riebalų ir kalno druskos. Na, o pasirinkę tinkamai, savo kūną papildomai aprūpinsite baltymais, vitaminais ir mineralais.

  • Tai omega-6 polinesočiosios rūgštys, kurios kompromiso žemės riešutų sviestą, bet daugiau apie tai vėliau.
  • Kuris riešutų sviestas yra jums sveikesnes?
  • Hipertenzija ir širdies gydymas
  • Neįgalumas sergant cukriniu diabetu ir hipertenzija
  • Hipertenzija širdies taikinys
  • Jungtis Mažai kam girdėti faktai apie riešutų sviestą Riešutai yra puikus baltymų šaltinis, o riešutų sviestas lengvai suteikia energijos pliūpsnį ir padeda organizmui įsisavinti širdžiai sveikus riebalus.
  • Vaikščiojimas prieš hipertenziją