Hipertenzija galite mesti


DASH mitybos planas: Šešios-aštuonios porcijos grūdų per dieną viena porcija yra 30 gramų sausų grūdų arba pusė stiklinės virtų ryžių ; Šešios porcijos ar mažiau mėsos, paukštienos ar žuvies per dieną viena porcija lygi maždaug 30 gramų virtos mėsos arba tai yra vienas kiaušinis ; Keturios-penkios porcijos daržovių per dieną viena porcija atitinka hipertenzija galite mesti virtų daržovių ; Keturios-penkios porcijos vaisių per dieną viena porcija — vienas vidutinio dydžio vaisius arba ketvirtis stiklinės džiovintų vaisių ; Dvi-trys porcijos lieso pieno ar pieno be riebalų produktų per dieną viena porcija atitinka vieną stiklinę pieno ar jogurto ; Dvi-trys porcijos riebalų ir aliejaus viena porcija yra vienas valgomasis šaukštas majonezo ar vienas valgomasis šaukštelis augalinio aliejaus Keturios-penkios porcijos sėklų, riešutų, sausų pupelių ir žirnių per savaitę viena porcija atitinka trečdalį stiklinės riešutų.

kurie vaistai nuo hipertenzijos yra mažiau saugūs

Vienas iš pagrindinių DASH mitybos plano tikslų — sumažinti suvartojamo natrio kiekį. Paskaičiuota, kad Jungtinėje Karalystėje suaugęs žmogus per dieną suvartoja vidutiniškai apie 8,1 gramo druskos tai yra 3,2 gramo natrio.

Siekiant sumažinti aukšto kraujospūdžio riziką, rekomenduojama suaugusiems žmonėms suvartoti ne daugiau kaip 6 gramus druskos tai yra 2,4 gramo natrio per dieną.

sausmedis sergant hipertenzija

Amerikos širdies asociacijos rekomenduojamame plane raginama mažinti riebalų, raudonos mėsos, saldumynų ir saldžių gėrimų vartojimą. Buvo atliktas tyrimas, kuriame dalyvavo pacientai su aukštu kraujospūdžiu ar polinkiu į jį. Visiems buvo skirta viena iš trijų dietų: DASH mitybos planas, tipinė amerikietiška dieta mažai mineralų, tokių kaip kalis, magnis ir kalcis, daug sočiųjų riebalų, riebalų ir cholesterolio arba tipinė amerikietiška dieta su papildomais vaisiais ir daržovėmis.

Tyrimo metu mokslininkai nustatė, kad DASH mitybos planas beveik 18 procentų sumažino dalyvių dešimties metų riziką patirti širdies smūgį ar kitą koronarinę širdies ligą, lyginant su tais, kuriems buvo skirta tipinė amerikietiška mityba.

Hipertenzija galite mesti pat buvo nustatyta, kad DASH mitybos planas sumažino blogojo cholesterolio kiekį vidutiniškai aštuoniais procentais, o sistolinis kraujo spaudimas bendrai sumažėjo 6 mmHg.

  • Hipertenzija Hipertenzija Aukštas kraujo spaudimas yra gana dažnai pasitaikanti būklė, kai jėga, kuria kraujas spaudžia jūsų kraujagysles, tokia didelė, kad ilgainiui sukelia sveikatos sutrikimus, pavyzdžiui, širdies ligas.
  • Hipertenzija ir elipsoidas
  • Hipertenzijos gydymas XIX a
  • Koks yra smegenų hipertenzijos pavojus
  • Hipertenzija ir jos pašalinimas

Manoma, kad padidėjusį kraujo spaudimą turi vienas iš keturių Jungtinės Karalystės suaugusiųjų. Jis gali sukelti įvairius negalavimus, tarp jų ir širdies ligas, būti hipertenzija galite mesti priepuolio priežastimi. Taip pat aukštas kraujospūdis kenkia įvairiems organams, pavyzdžiui, inkstams.

Fiziotenai hipertenzijai gydyti

Aukštas kraujo spaudimas yra vienas iš pagrindinių medžiagų apykaitos ligų rodiklių. Prie tokių ligų priskiriamas diabetas ir nutukimas.

  • Nerimą kelia faktas, jog nemaža dalis žmonių, pajutę pirmuosius šios ligos simptomus, nėra jų linkę sieti su padidėjusiu kraujospūdžiu arba yra įsitikinę, jog nemalonūs pojūčiai praeis savaime.
  • „YouTube“ liaudies vaistai nuo hipertenzijos
  • Vaistus nuo vyresnio amžiaus hipertenzijos
  • Emocijos ir hipertenzija
  • Hipertenzija senatvinis gydymas