Kaip sumažinti kraujospūdžio hipertenziją


dėl to, kas gali būti I laipsnio hipertenzija

Žmogus gali ilgai nejausti jokių šios ligos simptomų, tačiau ji, kaip tylus žudikas, gali padaryti daug žalos visam organizmui, pažeisdamas arterijas, širdį, inkstus, akis, - rašo everydayhealth.

Hipertenzija yra diagnozuojama, kuomet  sistolinis arterinis kraujo spaudimas yra didesnis ar lygus mmHg, o diastolinis — didesnis ar lygus 90 mmHg.

3 neįgaliųjų hipertenzijos grupė

Senstant  kraujo spaudimas turi polinkį didėti. Dažnas žmogus, besimatuojantis kraujo spaudimą namuose, pastebi, kad rezultatai gali skirtis net per kelias minutes. Štai kokius patarimus pateikia Amerikos šeimos gydytojų akademija tiems, kurie nori tinkamai pasimatuoti kraujo spaudimą namuose: Nevartokite kofeino turinčių produktų, alkoholio ar tabako bent 30 minučių iki kraujo spaudimo matavimo.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Apsilankykite tualete ir ištuštinkite savo šlapimo pūslę prieš matuodami kraujo spaudimą. Atsisėkite patogiai atrėmę nugarą, nesukryžiuokite savo kojų ar rankų.

Savo kairiąją ranką laikykite širdies lygyje, padėtą ant stalo, nejudėkite. Manžetė turi stipriai priglusti prie plikos rankos. Tačiau neperspauskite — po ja dar turėtų tilpti vienas pirštas.

Jei jaučiate stiprius galvos skausmus, nuovargį, nereguliarų širdies ritmą, skausmą krūtinėje, greičiausiai jus vargina hipertenzija arba aukštas kraujospūdis. Print Šį sutrikimą sukelia stresas, miego trūkumas, nutukimas arba kitos ligos, o kartais hipertenzija serga net ir sveiki žmonės. Laimei, yra keletas paprastų technikų, kurios gali padėti atpalaiduoti kraujagysles ir raumenis, kad kraujospūdis būtų kontroliuojamas.

Manžetės apatinis kraštas turėtų būti ne kaip sumažinti kraujospūdžio hipertenziją kaip 2 cm nuo alkūnės linkio. Kaip galima sumažinti padidėjusį kraujo spaudimą?

hipertenzija jaunai moteriai

Mokslininkai jau seniai įrodė, kad gyvenimo būdo pasikeitimai vaidina itin svarbų vaidmenį kraujo spaudimo reguliavime. Labai rekomenduojama yra sumažinti druskos vartojimą, mesti rūkyti, valgyti daugiau augalinio maisto, reguliariai sportuoti arba daryti mankštą, mažinti antsvorį, kontroliuoti stresą. Valgykite žuvį.

hipertenzija dėl lamblijos

Buvo nustatyta, kad tokioje riebioje žuvyje, kaip sardinės, skumbrė, lašiša, esančios omega-3 riebalų rūgštys mažina vidutinio laipsnio padidėjusį kraujo spaudimą. Valgykite obuolius. Obuolių žievėje yra daug cholesterolio kiekį mažinančių skaidulų pektinų ir flavanoidų, kurie saugo nuo kraujagyslių susiaurėjimo.

Būkite dėmesingi.

Ar aukštą kraujospūdį reikia gydyti tik vaistais?

Moksliniai tyrimai įrodė, kad reguliari meditacija gali padėti valdyti hipertenziją. Taigi susikurkite savo ritualus: dėmesingai šukuokite savo plaukus arba įtrinkite kremą ant savo rankų ar kojų. Arba paprasčiausiai kartokite mantrą užmerktomis akimis ir atsipalaidavę.

Būti dėmesingam reiškia įsiklausyti į savo pojūčius tą akimirką prisilietimą, kvapą, garsus.

Įvedus šiuos 10 gyvensenos pokyčių, kraujospūdis sumažės: 1. Pasistenkite atsikratyti antsvorio ir stenkitės, kad ant liemens nesikauptų riebalų. Dažnai didėjant svoriui, kyla ir kraujospūdis.