Kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija. Kodėl mokyti savo širdį?


Kad bet koks sportas būtų naudingas, krūviai didėja palaipsniui.

Kaip mokyti širdies raumenis

Draudžiama treniruotis: Iškart pavalgius. Užgriuvusioje, uždaroje patalpoje ar lauke, kai šalta, didelė drėgmė, per magnetines audras. Treniruotes būtinai padalykite į tris etapus: kūno apšilimą apšilimąpagrindinę treniruotę, atsipalaidavimą. Atšilimas paruošia jūsų širdį fiziniam aktyvumui. Šiuo atveju atliekami pratimai, padedantys ištempti raumenis. Paskutinis etapas gali būti tempimo pratimai - jie grąžina kūną į įprastą režimą. Baigiamieji pratimai vaikščiojimas su stulpais ir hipertenzija svarbu, nes staigus treniruotės nutraukimas pablogina būklę, sukelia galvos svaigimą.

Be to, šerdys negali iškart nusiprausti po fizinio krūvio.

kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija

Sportuodami būtinai gerkite šiltą, niekada šaltą vandenį, nes tai gali sukelti širdies kraujagyslių spazmą. Taigi, širdies ligos nėra kontraindikacija sportui, svarbiausia laikytis pagrindinių taisyklių, kreiptis į gydytoją. Ir šiandien tarp branduolių yra net sportininkų.

Tačiau tokiems žmonėms naudingesnis ne sportas, o fizinis lavinimas. Be to, daugeliui jų tai tiesiog būtina. Teisingos klasės fiziniai ir fiziniai pratimai naudinga žmonėms, sergantiems hipertenzija, vainikinių arterijų ligomis, širdies nepakankamumu ir kitomis širdies ligomis. Jie pagerina gyvenimo kokybę, slopina ligos progresavimą, užkerta kelią širdies priepuolių, insultų, širdies nepakankamumo ir kitų rimtų komplikacijų vystymuisi.

Jei nėra ligos paūmėjimo ar dekompensacijos, vidutinės apkrovos yra ne tik draudžiamos, bet ir būtinos. Bet reikėtų suprasti, kad apkrovos lygis priklauso nuo širdies ir kraujagyslių sistemos būklės, kraujospūdžio, pulso dažnio, skausmo sindromo.

Asanos sveikai širdžiai

Tiksliai tai nustatyti gali tik gydytojas. Todėl, jei planuojate užsiimti kūno kultūra, geriau pasitarkite su juo. Kiek ir kaip geriausia tai padaryti? Štai keletas įtakingo Britų širdies fondo patarimų hipertenzija sergantiems pacientams: Stenkitės praktikuotis kiekvieną dieną.

kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija

Jūsų tikslas - bent 2,5 valandos užsiėmimų per savaitę. Viena pamoka turėtų trukti mažiausiai 10 minučių, o fizinė veikla turėtų būti vidutinio intensyvumo. Tai yra, kvėpavimo dažnis ir pulsas turėtų būti greitesni nei įprasta, o jūs turėtumėte jaustis sušilę.

Tai atsitinka greitai einant, važiuojant dviračiu, plaukiant. Svorio kėlimas ir darbas su svoriais yra nepageidautini, su jais slėgis pakyla aukščiau. Pratimų rinkinys žmonėms, sergantiems širdies ligomis Apšilimas 7—10 minučių : greitas ėjimas, lengvas bėgimasįvairūs tempimai ir lenkimai.

Visa tai galite padaryti pakeisdami padėtį - stovėdami, sėdėdami, gulėdami. Pagrindinė dalis: Sėdi ant kėdės Stovi Kojos pečių plotyje.

Kardio treniruočių nauda mūsų organizmui

Pakelkite rankas aukštyn per šonus įkvėpkite ir nuleiskite jas tuo pačiu būdu, sulenkdami ir sustiprindami iškvėpimą bei mojuodami rankomis. Inicialas - rankos ant diržo. Pakaitomis pakeliame vieną ranką aukštyn ir virš galvos, todėl kūnas pakrypsta į šoną.

Originalas yra tas pats. Pasuka kūnu į šonus, tada - dubens pasukimas. Kojos yra platesnės. Pakaitomis, pritūpę ant kiekvienos kojos, mes perkeliame ant jos kūno svorį. Viena koja priekyje, kita - už nugaros.

ZUMBA KIDS - Electronic Song - Minions / Instagram: @dovydaszumba

Mes sulenkiame priekinę koją ties keliu atsiremiame į ją rankomis virš kelioperkeliame ant jos kūno svorį ir kartus spyruokliuojame. Tada kitai kojai. Kojos kūno plotis, rankos į priekį ir horizontaliai.

kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija

Kojas pakeliame pakaitomis prie jų tiesios arba sulenkiamos per kelį. Pritūpimai išskėstomis rankomis į priekį. Pabaiga 5—10 minučių : lėtas ėjimas giliai kvėpuodamas, pakeldamas ir nuleisdamas rankas. Lygūs pasvirimai ir pasukimai.

Kūno ir galūnių tempimas. Dreba rankos ir kojos. Kiekvienas pratimas atliekamas 5—10 kartų, judesių tempas ir amplitudė yra savavališki, atsižvelgiant į jūsų galimybes ir būseną.

Ekspertų nuomonė Kardiologas, medicinos mokslų daktaras, profesorius, Klinikinės funkcinės diagnostikos katedros vedėjas ir Maskvos valstybinio medicinos ir odontologijos universiteto mokslinis sekretorius. Evdokimova Jurijus Vasjukas: Sportas naudingas daugumai žmonių, sergančių širdies ir kraujagyslių ligomis. Išimtys daugiausia susijusios su ligos paūmėjimo ar jos dekompensacijos laikotarpiu.

Fizinis lavinimas kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija svarbus net ir esant širdies nepakankamumui, kuris gali būti bet kokios širdies ir kraujagyslių ligos rezultatas.

Širdies įkrovimas: laivų stiprinimas

Esant tokiai būklei, sumažėja širdies susitraukimo gebėjimas, o tai blogiau pumpuoja kraują, laikui bėgant žmogui atsiranda dusulys, edema kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija kiti simptomai.

Sportuoti rekomenduojama visiems pacientams, sergantiems lėtiniu širdies nepakankamumu ŠKLjei liga yra stabili ir nereikia skubios pagalbos. Tyrimai parodė, kad reguliariai fizinis rengimas metu trys mėnesiai pagerinti fizinio krūvio toleranciją, pagerinti deguonies absorbciją organizme. Bet šie teigiami efektai išnyksta po trijų savaičių, jei nustosite sportuoti.

Todėl pacientams, sergantiems lėtiniu širdies nepakankamumu, patariama kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija sportuoti. Širdies ir kraujagyslių sistemos stiprinimas yra pagrindinis kardio treniruotės KT privalumas. Per klases kraujospūdis normalizuojamas, sumažėja rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis.

Kokie raumenys dirba einant

Lengva kasdieninė mankšta, o po to palaipsniui didinant pratimų kiekį ir intensyvumą, padės pagerinti širdies sveikatą. Kardio treniruotės tikslai stiprinant kraujagysles mankštos terapijos rėmuose Dėl normalus darbas širdis turi reguliariai atlikti specialius pratimus.

Hipertenzija Širdies įkrovimas: laivų stiprinimas Širdis yra ne tik raumenys, o tai reiškia, kad ji gali būti apmokyta. Pradedant nuo mažų kasdienių apkrovų, tada palaipsniui didindami, pagerinsite bendrą kūno būklę ir žymiai sumažinsite širdies ligų atsiradimo tikimybę. Tačiau pratimai vien tik nėra panacėja, jie turi būti derinami su tinkama mityba, kraujo cholesterolio stebėjimu ir sveiką gyvenimo būdą. Kodėl mokyti savo širdį? Kardio mokymas dažniausiai naudojamas tiems, kurie turi didesnę širdies ligų riziką.

Gyvenimo trukmė kartais priklauso nuo to širdies treniruotės Jei treniruositės nuo jaunystės, tai senatvėje žmogus bus energingas ir judrus. Pagrindinis pratimų tikslas yra padidėjusi kūno ištvermėir jie: stiprinti širdies ir kraujagyslių sistemą; deginti riebalus ir padėti numesti svorį; paruošti kūną įvairiems įtempimams; padidinti imunitetą.

Pagrindinė problema yra ta, kad žmonės neteisingai supranta kardio treniruočių tikslus. Jų užduotis yra padidinti kairiojo prieširdžio tūrį, tai yra, ištiesti širdies sienas, o ne jas padidinti. Nuolatinė treniruotė stiprina širdies kraujagysles, gerina kraujo mikrocirkuliaciją vidutinėse ir mažose kraujagyslėse, o tai svarbu esant širdies nepakankamumui.

Tinkamai atliekant širdies ir kraujagyslių ligų mankštą turėtų tapti kasdiene veikla sergantis žmogus. Neskirkite pratimų patys. Pratimų terapijos kompleksai todėl prieš pamokas turi savo ypatybių kreiptis į kardiologą.

kardio treniruočių nauda sergant hipertenzija

Privalomas sveikatos rodiklių stebėjimas: ką daryti? Kaip stebėti širdies ritmą, kad išvengtumėte perkrovos Šių treniruočių širdies ritmas yra pirmasis veiklos rodiklis asmuo. Kaip taisyklė, nepatyrę sportininkai neatsižvelgia į kūno būklę ir pradėti intensyviai praktikuoti, tikėdamasis iš karto pasiekti gerų rezultatų. Tiesą sakant, tai yra neteisingas ir nepagrįstas požiūris, kuris gali neigiamai paveikti sveikatą.