Kokie papildai naudingi širdies sveikatai. Ar vitaminai gelbsti nuo širdies ir kraujagyslių ligų?


Ar teko girdėti apie vitaminą P? Kokia jo nauda sveikatai ir kur jo galima rasti   Kiekvienas besidomintis sveikata žino, kokių vitaminų organizmui reikia labiau ir kokią naudą jie teikia.

Mokslininkai: omega-3 papildai niekaip nesaugo nuo širdies ligų 15min. Kiek anksčiau buvo nustatyta, kad jokios apsaugos nuo širdies ligų neteikia ir kombinuoti multivitaminų papildai. Omega-3 yra tam tikra riebiųjų riebalų rūšis.

Štai vitaminas C padeda gyti žaizdoms ir stiprina imuninę sistemą, o vitaminas D, kurį gamina oda, reaguodama į saulės spindulius, gelbsti stiprinant kaulus. Taigi, šiuos pagrindinius vitaminus žino daugelis, bet ar teko girdėti apie vitaminą P?

Nenuostabu, jeigu tokio nežinote, nes terminas pirmą kartą buvo pavartotas aisiais metais kaip augalų pigmentinė medžiaga.

Būtent taip dirba ir mūsų širdis. Tai lyg mažas, kumščio dydžio, niekada nesiilsintis ir nesustojantis varikliukas, varinėjantis kraują ir plakantis tūkstančių kartų per dieną — 80 dūžių per minutę.

Dabar ši medžiaga geriau žinoma kaip flavonoidai. Šiandien mokslininkai yra nustatę maždaug tarp tūkst.

vaistai nuo aukšto kraujospūdžio

Flavonoidai vaisiams ir daržovėms suteikia kvapą, skonį, aromatą ir apsaugo juos nuo kenkėjų bei bakterijų. Šie junginiai yra kūnui reikalingos medžiagos, jie stiprina kaulus, prisideda prie kolageno, kuris yra pagrindinė mūsų kūno statybinė medžiaga, gamybos.

Susiję straipsniai

Teigiama, kad jie net gali apsaugoti organizmą nuo lėtinių ligų, tokių kaip vėžys ar širdies ligos. Slaugytojų sveikatos tyrimo, kuriame buvo tiriami 70 tūkst.

Šie junginiai yra susiję su geresne kraujotaka, mažesniu kraujospūdžiu ir cholesterolio kiekiu kraujyje. Manoma, kad jie turi apsauginį poveikį kraujagyslių sienelėms, pagerinant jų elastingumą. Arbata ir kakava naudinga širdžiai bei smegenims Anot tyrėjų, du arbatos puodeliai per dieną gali pagerinti širdies sveikatą.

kokios dietos laikytis sergant hipertenzija

Taivane atlikto tyrimo duomenys parodė, kad asmenys, kurie kasdien išgerdavo maždaug po ml juodosios arba žaliosios arbatos bent metams sumažino arterijų sustandėjimo pavojų. Elastingesnės arterijos geriau prisitaiko prie kasdieninio fizinio ir emocinio streso, dėl kurio arterijos pradeda pumpuoti daugiau kraujo. Jei arterijos yra standžios ir nelanksčios, gali pakilti kraujospūdis ir jas pažeisti, o galų gale sukelti širdies smūgį, insultą ar demenciją.

Jūs esate čia

Arbatoje yra katechinų — tai flavanoliai, kurie padidina azoto oksido kiekį, gerinant kraujagyslių prasiplėtimą.

Taip pat kakavoje esantys flavanoliai yra naudingi kognityvinei funkcijai.

išgydyti hipertenziją visiems laikams

Italijos mokslininkai ištyrė 90 sveikų žmonių ir patikrino, kokį poveikį jiems turėjo kakavoje randami flavanoliai. Jie nustatė, kad tiek vidutinė, tiek didelė jų dozė pagerino testų, kurie tikrino dėmesį ir atmintį, rezultatus.

Pagrindinis meniu

Jie kasdien su papildais turėjo suvartoti mg flavanolių, bet toks pat šių medžiagų kiekis yra ir karšto šokolado arba kakavos puodelyje. Kiti maisto produktai, kuriuose yra flavanolių: kokie papildai naudingi širdies sveikatai, vyšnios, raudonasis vynas, obuoliai, kriaušės ir žemės riešutai.

  • Efektyviausi diuretikai nuo hipertenzijos
  • Kodėl verta pasitikėti mumis?
  • Tačiau, kaip ir sporte, diskutuojant apie maisto papildų vartojimą, nuomonės labai išsiskiria: vieni siūlo įtraukti papildus į kasdienį mitybos racioną, o kiti juos lygina viso labo su saldainiais.

Mėlynos ir raudonos spalvos produktai irgi gerina sveikatą Tokių produktų kaip mėlynių, aviečių, braškių, slyvų, vynuogių, baklažanų ir raudonųjų kopūstų spalvą lemia flavanolis, vadinamas antocianinu. Be to, daugėja įrodymų, kad antocianinai taip pat gali turėti antidiabetinį poveikį, kuris gali ateityje būti panaudojamas mitybos bei vaistų kokie papildai naudingi širdies sveikatai.

Produktai, kovojantys su alergijomis Brokoliai, imbieras, šparagai, lapiniai žalumynai ir svogūnai yra flavonoido, vadinamo kvercetino, šaltiniai.

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras NVSC informuoja, kad per praėjusią parą Lietuvoje patvirtinti koronavir Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys.

Kaip laboratoriniai tyrimai parodė, kvercetinas turi priešuždegiminį ir priešalerginį poveikį. Tačiau dozė turi būti lygiavertė daugiau kaip 2 svogūnams per dieną. Vartojant svogūnus su kitais vaisiais ir daržovėmis, kurių sudėtyje yra kvercetino, tokiais kaip obuoliai, kopūstai, šparagai ir žaliosios pupelės, galima įsisavinti net apie mg kvercetino per dieną. Vis dėlto labai didelė kvercetino dozė, pvz.