Miego trūkumas ir hipertenzija. Miego trūkumas pavojingesnis, nei galvojote


PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Valgote sveikai, sportuojate, tačiau svoris ne tik nekrinta, bet dar ir auga. Ir be vieno, ir be kito ilgai netemptumėte. Miego trūkumas katastrofiškai pavojingas žmonėms, kuriems daugiau nei 50 metų, ypač vyrams. Anot jo, miegant smegenys išskiria hormoną vazopresiną, kuris reguliuoja kūno hidrataciją, tad jeigu esate neišsimiegojęs, jūsų organizmas linkęs labiau dehidratuoti. Miegant smegenys išskiria hormoną vazopresiną, kuris reguliuoja kūno hidrataciją. Jei neišmiegate reikiamo valandų skaičiaus, sutrinka šio hormono išsiskyrimas.

Noras eiti miegoti anksti gali būti susijęs su širdies ligomis? | Karjera ir sveikata

Tada rytinio šlapimo koncentracija didesnė, pabundate 16—59 proc. Jis taip pat pažymi, kad tai gali padėti paaiškinti, kodėl neišsimiegantys žmonės labiau linkę į širdies ar inkstų ligas, nėra tokie jautrūs insulinui ar turi sutrikusią medžiagų apykaitą. Jei naktį neišsimiegate, tai gali paveikti ir jūsų kūno formas.

miego trūkumas ir hipertenzija

Kai trūksta miego, svoris didėja, tad net jei prisižiūrite mitybą, sportuojate, miego trūkumas ir hipertenzija svoris nekrinta, o gal net auga, paskaičiuokite, kiek valandų per naktį miegate — papildomi kilogramai gali būti susiję su miego trūkumu. Kai trūksta miego, leptino — sotumo hormono — kiekis sumažėja, pradedate norėti daugiau maisto. Kai trūksta miego, organizmo metabolizmas nustoja tinkamai funkcionuoti dėl dviejų hormonų — grelino ir leptino — disbalanso.

Grelinas yra alkio, o leptinas — sotumo hormonas.

Pakankamas kiekis kokybiško miego ne tik pagerina bendrą savijautą ir suteikia žvalumo, tačiau turi itin reikšmingą įtaką įvairių ligų išsivystime ir progresavime. Galiausiai mes ir patys jaučiame sąsają tarp miego ir gebėjimo aktyviai dirbti dienos metu - trūkstant miego ima varginti pykinimas, bloga nuotaika, irzlumas, dirglumas. Tačiau tai trumpalaikiai simptomai, kuriuos dažnas užmiršta po gero kitos nakties miego. Antra vertus, užsitęsęs miego sutrikimas gali įtakoti ilgalaikius organizmo pakitimus ir ligų, tokių kaip hipertenzija, išsivystimą.

Kai trūksta miego, leptino kiekis sumažėja, pradedate norėti daugiau maisto. Ar kada pastebėjote, kad pamiegoję vos 3—4 valandas esate linkę suvalgyti daugiau? Miego trūkumas ir hipertenzija taip bus nuolat, rizikuojate pasidaryti atsparūs insulinui ir nutukti, perspėja A. Neišsimiegojimas didina hipertenzijos riziką, o tai — infarkto, insulto, širdies nepakankamumo pavojai.

Verta paskaityti

Kai kūnas ilsisi, širdžiai taip pat nereikia sunkiai dirbti. Bet, jei miegate trumpai, atimate iš organizmo galimybę pailsėti.

Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m. T Nebėk vienas, bėk kartu su "Bėgimo akademija" Bėgimas — viena iš populiariausių sporto šakų visame pasaulyje, kuria gali užsiimti visi norintys. T Antroji jungtinė kardiologų konferencija — Šiauliuose Birželio 1 d.

Dar viena priežastis, kodėl neišsimiegoti pavojinga, — tai imuninės sistemos silpnėjimas. Kai organizmo imunitetas nusilpsta, kūną dažniau puola virusai ir bakterijos, o imuninė sistema atsinaujina, kai miegate. Kaip pasakoja A. Unikauskas, imuninė sistema — labai sudėtingas baltymų ir ląstelių veiklos mechanizmas, ir tyrimų išvados apie jos veiklą — nedėkingas darbas, bet teisinga sakyti, kad sistemingas miego trūkumas daro mus imlesnius infekcijoms.

Populiariausi

Be to, net ir susirgę sveiksite ilgiau. Nemiga jautrina kūną, tad tampate jautresni skausmui. Jeigu stinga miego, organizmas tampa jautresnis ir uždegimui. Anot mediko, miego trūkumas paveikia baltymus citokinus, kurie gali sukelti hipertenzija perša širdį ląstelių atsiradimą.

Miego trūkumas ir hipertenzija

Tačiau miego ir skausmo sąsaja yra sudėtingesnė. Įdomu tai, kad 42 proc. Tai leido daryti išvadą, kad trūkstant miego jautrumas skausmui yra didesnis. Nors tai nereiškia, kad, jei miego trūkumas ir hipertenzija kažką skauda dėl ligos, išsimiegojus praeis.

  1. Šešios valandos miego daugeliui jau tapo norma, tačiau tik retas žino, kokių pasekmių miego trūkumas gali turėti sveikatai, atminčiai ar net seksualiniam gyvenimui.
  2. Noras eiti miegoti anksti gali būti susijęs su širdies ligomis Nuovargis karjerairsveikata.
  3. Miego trūkumas per Naujuosius gali rimtai atsiliepti
  4. Miego sutrikimai
  5. Miego trūkumas pavojingesnis, nei galvojote – balsys100.lt
  6. Ką 2 laipsnio hipertenzija reiškia 2 riziką
  7. Vanda Liesienė Moksliniai tyrimai parodė, kad trečdalį gyvenimo mes praleidžiame miegodami.

Profesoriaus teigimu, idealiu atveju suaugusiam žmogui reikia 7,5—9 valandų miego kiekvieną naktį, nors realybė tokia, kad net trečdaliui suaugusiųjų 7 valandos miego — nepasiekiama prabanga. Vis dėlto jis pažymi, kad ypač svarbu atsižvelgti į miego ciklus.

Laisvalaikis Noras eiti miegoti anksti gali būti susijęs su širdies ligomis? Noras eiti miegoti anksti gali būti susijęs su širdies ligomis? Pagrindiniai rizikos veiksniai gerai žinomi — tai hipertenzija, padidėjęs riebalų ir cukraus kiekis kraujyje, rūkymas, nejudrumas.

Vienas miego ciklas — tai 90 minučių. Jeigu jūs atsikelsite po 7 valandų, nubusite viduryje ciklo: smegenys sau, kūnas sau, o atsikėlę po 7,5 valandos būsite žvalūs ir pailsėję. Tačiau A. Unikauskas nesako, kad būtina ar užtenka miegoti 7,5 valandos.

Tai — individualu: vienam užteks 7,5, kitam — 6, trečiam — vos 4,5 valandų miego, nors tokių žmonių ir labai nedaug. Be to, jis perspėja visus tėvelius, leidžiančius augantiems vaikams naktinėti. Anot A. Unikausko, tik pirmoje miego dalyje gaminamas hormonas melatoninas, kuris nepaprastai svarbus mūsų miego kokybei ir organizmo atsistatymui.

miego trūkumas ir hipertenzija

Ir vaikai auga tik tada, kai miega. Jie neauga nei žaisdami, nei lakstydami, nei mokydamiesi. Būtent todėl vaikams būtina eiti miegoti anksti, geriausia — bent 21 valandą.

miego trūkumas ir hipertenzija

Plačiau — laidos įraše. Laidos svečias — operos solistas Liudas Mikalauskas. Taip pat skaitykite.