Paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti. Kaip Pagerinti IQ 4 Paprasti Žingsniai


Minint Pasaulinę širdies paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti Santaros paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti kardiologė Milda Kovaitė įspėja, kad nuo vis daugiau jaunų žmonių pakertančių negandų atsiginti geriausiai padeda ne maratonai, o maži, kiekvienam įveikiami gyvenimo būdo pokyčiai bei šimtmečių patikrinti receptai.

Į šį faktą kaip tik ir mėgina atkreipti kasmet rugsėjo 29 d. Širdies dieną organizuojanti Pasaulinė širdies federacija, rašoma pranešime spaudai. Gydytoja— kardiologė M. Kovaitė atkreipia dėmesį į tai, kad daugelio ankstyvų mirčių pavyktų nesunkiai išvengti. Pacientus paprastų paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti efektyvių sveikatos išsaugojimo būdų mokanti gydytoja džiaugiasi, kad ir šiųmetės Pasaulio širdies dienos priesakai atkreipia tarptautinės visuomenės dėmesį į mažus asmeninius pokyčius, prailginančius gyvenimo trukmę.

Jaunėjančius pacientus gydo ramybė Pasak M. Kovaitės, dabartinis gyvenimo ritmas pratina žmones gyventi didelio streso sąlygomis ir paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti nesustoti. Visa tai neišvengiamai atsiliepia kraujotakos sistemai.

10. 000 tūkstančių žingsnių per dieną…

Stresas ir vyraujantis fizinis nejudrumas, anot M. Kovaitės, mūsų biologinius laikrodžius verčia tiksėti greičiau, anksčiau laiko prišaukdamas vyresniam amžiui būdingas problemas. Anksčiau itin retu reiškiniu medicinoje laikyti keturiasdešimties nesulaukusiųjų insultai ir infarktai šiandien ištinka vis dažniau.

Kardiologai pastaruoju metu stebi vis daugiau jaunų žmonių su funkciniais širdies veiklos sutrikimais: skundžiamasi nuo fizinio krūvio nepriklausančiu stipriu širdies plakimu, maudimu krūtinėje. Daugeliu atvejų tai žymi ne ligą, o streso, nerimo padarinius organizmui. Patyrusi medikė prisipažįsta, kad tokiais atvejais, užuot prifarširavusi pacientus tabletėmis, skirianti kraujotaką normalizuojančias ir švelniu raminamu, antistresiniu poveikiu pasižyminčius tradicinius augalinius vaistinius preparatus.

Vaistažolių tinktūrose derinamos valerijono šaknies, gudobelės ir sukatžolės gydomosios savybės.

Dar svarbiau, M. Kovaitė visuomet patarianti, kaip keisti gyvenimo būdą, kad nemalonūs potyriai nesikartotų ir nevirstų ligomis. Nuo visiško nejudrumo mesdamiesi tiesiai į maratonus vargu ar sau padėsite ir veikiausiai, nusivilsite. Pirmiausiai padidinkime savo judrumą, ragina gydytoja ir primena, kad tam nebūtina užsirašyti į sporto klubą. Vietoje kilimo liftu ar eskalatoriumi, kai tik galite, rinkitės lipti laiptais.

O vykdami visuomeniniu transportu į darbą ar namo, išlipkime dviem—trimis stotelėmis anksčiau ir likusį atstumą eikime pėsčiomis. Tiesa, ne vilkdami kojas, o žvitriu žingsniu. Bent 30 minučių energingo ėjimo kasdien, pasak M. Kovaitės, tinkamai apkrauna širdį ir pamažu pripratina organizmą prie nuolatinių fizinių krūvių. Nuolatiniai žvalūs pasivaikščiojimai išmoko širdį ir kraujagysles ne tik atlaikyti aukštą darbo tempą, bet ir greičiau nurimti, atsipalaiduoti sustojus.

Mitybos koregavimas — misija įmanoma Besiskundžiantiems, kad tokiam vaikščiojimui nepakanka laiko, gydytoja linksmai primena, kad pavalgyti laiko visuomet atrandame.

Beje, apie maistą: būtinai peržvelkite savo racioną. Radikalių pokyčių, anot širdies daktarės, ir čia nereikia. Nebūtina atsisakyti kasdien valgomo maisto, tačiau verta gerokai padidinti vartojamų daržovių kiekį.

Kaip Pagerinti IQ Suaugusiems 4 Paprasti Žingsniai

Šviežios daržovės veiksmingai užpildo skrandį, verčia ilgiau kramtyti ir padeda sulaukti sotumo jausmo. Daugiau žaliojo maisto padės reguliuoti ir kraujotaką veikiančio cholesterolio kiekį organizme.

Jį atsinešėme iš savo tėvų namų. Tyrimai rodo, kad vaikai perima tėvų mitybos įpročius.

4 žingsniai širdžiai, kurie padės gyventi ilgiau

Ir primena, kad dar neseniai lietuviai valgė daugiausiai ropes, grūdines kultūras bei tai, kas užauga miške. Mitybos įpročių ir judrumo švelnus pakoregavimas padės kontroliuoti ir antsvorio problemas, pažada gydytoja.

Ji čia pat primena, kad vieno teisingo recepto įveikti perteklinius riebalus nėra. Nerekomenduoju vaikytis dietų.

Kelias į sveiką gyvenseną: antras etapas

Geriau jau kompensuoti fiziniu aktyvumu. Atsisakyti nikotino — būtina Norinčiųjų ilgiau ir sveikiau gyventi vis dėlto laukia vienas kategoriškas apsisprendimas — visiškas nikotino atsisakymas. Pasak M. Kovaitės, nepaisant medikų ir valstybės pastangų kovoti prieš rūkymo žalą, labai daug žmonių vis dar neįsisąmonina nikotino žalos kraujotakai. Statistiniai duomenys rodo, kad rūkančiųjų organizmuose širdies ir kraujagyslių pažeidimai atsiranda ir vystosi dvigubai greičiau nei šio žalingo įpročio nepropaguojančių žmonių tarpe.

Gydytojai itin įsiminė nesenas insultą patyrusio 33 metų paciento atvejis.

Kad oda būtų skaisti ir elastinga, svarbiausią ją drėkinti ir tai daryti reikia ne tik iš išorės. Turime nepamiršti, kad mūsų odos būklė yra itin priklausoma nuo oro sąlygų. Šaltomis žiemos dienomis saugokite odą nuo šalčio, kuris, kaip ir vėjas ar saulės spinduliai, ją sausina. Šaltą rytą mėgstate ilgai stovėti po karštu dušu? Keiskite įpročius.

Vaistažolių ekstraktai tinktūrų pavidalu veikia vartojamis teisingai Su kraujotakos negalavimais susidūrusiems pacientams dažnai skiriami tradiciniai augaliniai vaistiniai preparatai — hipertenzija veido paraudimas, kaip jo atsikratyti augalų tinktūros. Lietuvoje pacientams siūlomas platus šių medicininių preparatų pasirinkimas, kuriame dominuoja gudobelės, valerijono ir sukatžolės tinktūrų derinys.

paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti Karlovy Vary hipertenzija

Grynosios, vienu vaistiniu augalu grindžiamos tinktūros tradicinėje medicinoje naudojamos jau daugelį amžių. Tačiau šiuolaikinė farmacija nestovi vietoje ir nuolat tobulina šių tradicinių vaistų derinius, jais išgaudama optimalų gydomąjį efektą.

paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti veido su hipertenzija

Gydytoja M. Kovaitė sako tinktūras vertinanti kaip amžių patikrintą, pasiteisinusią pagalbinę priemonę. Pasak jos, gudobelė atpalaiduoja širdies lygiuosius raumenis bei atpalaiduoja vainikines kraujagysles, normalizuoja širdies ritmą, prisideda normalizuojant cholesterolio kiekį kraujyje.

Sukatžolė ne tik ramina centrinę nervų sistemą, bet ir pasižymi antiuždegiminiu poveikiu. Ji taip pat koreguoja širdies ritmą ir kraujospūdį. Su šiais vaistiniais augalais derinamas valerijonas ramina ir stiprina nervų sistemą.

Šių visų vaistažolių ekstraktų derinys veikia kompleksiškai padėdamas gerinti širides ir kraujagyslių funkcijų veiklą, ypač tiems, kurie dažnai patiria nervinę įtampą. Tinktūrose, pasak M. Kovaitės, veikliosios medžiagos koncentracija visuomet būna didesnė nei kituose augaliniuose preparatuose, nes etanolyje šios medžiagos tirpsta kur kas geriau, nei vandenyje. Be to, etanolis pasižymi itin efektyviu vaistinių medžiagų pernešimu į organus.

Ji taip pat ragina įsiklausyti į medikų rekomendacijas ir nesitikėti iš tinktūrų žaibiško efekto. Gydomasis šių natūralių preparatų efektas pagrįstas nuosekliu, ilgalaikiu vartojimu.

Sąmoningumas auga, tačiau galėtų greičiau Apibendrindama širdies ir kraujagyslių ligų užkardymo situaciją Lietuvoje, M. Kovaitė teigia matanti teigiamų permainų.

Žmonės pamažu išmoksta labiau rūpintis savo kraujotakos sveikata, o medikų inicijuota ir valdžios įgyvendinta kardiovaskulinių ligų profilaktikos programa kasmet išgelbsti šimtus gyvybių.

Tiesa, širdžių gelbėjimui gyvenimą pašventusi medikė įsitikinusi, jog visi galėtume pasistengti dar labiau.

Sąmoningumo ugdymas dažnai nustumiamas į kažkur į paraštes, užleisdamas vietą griežtiems draudimams, skambioms priesaikoms, skubai ir nenuoseklumui.

Anot jos, labiausiai Lietuvoje stinga sąmoningumo ugdymo sveikos širdies ir kraujagyslių išsaugojimo srityje, ypač — nuo jaunumės.

Iš savo patirties gydytoja sako žinanti, kad suformuoti sveikus, teisingus įpročius esą kur kas lengviau nei pakeisti jau susiformavusį gyvenimo būdą. Pastarąjį dažniausiai ryžtamasi keisti tik jau išgirdus grėsmingą diagnozę.

paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti pasninkas ir širdies sveikata

Todėl M. Kovaitė įsitikinusi, kad daugiausia naudos duotų į vaikus nukreiptos pastangos. Valstybinis fizinio aktyvumo ir sveikos mitybos įpročių ugdymas nuo pat darželio padėtų pakloti sveikos gyvensenos pagrindus.

O šeimoje sveikai širdžiai draugišką vaikų aplinką sukurti skatinami tėvai taip pat, tikėtina, išsiugdytų sveikų įpročių. Ir taip nuo savo namų atitolintų paprasti žingsniai širdies sveikatai pagerinti žmonijos žudiką.

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.