Ryžių košė nuo hipertenzijos, Medicininė mityba širdies ir kraujagyslių ligose


Prenumeruok

Košės — maistas ir vaikams, ir suaugusiesiems Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Košių nauda jau seniai niekas neabejoja, juk vaikus stengiamės maitinti naudingiausiais produktais. Vargu ar rasit bent vieną ryžių košė nuo hipertenzijos, kuris nežinotų, kas yra košė. Ir esmė visiškai ne ta, kad košė — palyginti pigus maisto produktas. Gal ir mums, suaugusiesiems, nereikėtų raukytis pamačius garuojančią košę?

Ryžių dieta – jei norite greitai numesti svorio. MENIU!

Moksliniai tyrimai įrodė, kad žmonės, pusryčiams valgantys košes, dieną rečiau užkandžiauja nesveiku maistu ir dažniau užkandžiams pasirenka vaisius. Matyt, dėl šios priežasties šie žmonės paprastai yra lieknesni už tuos, kurie į košes paprasčiausiai šnairuoja.

Perlinių kruopų košė apie kurią svajotų kiekvienas kareivis

Pagalvokime: košės — puikus skaidulinių medžiagų šaltinis, todėl išvengsite vidurių užkietėjimo, sumažinsite hemorojaus, storosios žarnos vėžio riziką, sumažės cholesterolio kiekis kraujyje, tai reiškia, kad kartu sumažės ir širdies ir kraujagyslių sistemos ligų tikimybė.

Valgydami košes, patiekalus iš kruopų, gaunate mažiausiai 15 organizmui būtinų medžiagų: vitaminų, mineralų, aminorūgščių, angliavandenių, augalinių riebalų, bet apie viską — iš eilės.

Medicininė mityba širdies ir kraujagyslių ligose

Grikiai Ko gero, populiariausi. Grikių košėje geležies yra du kartus daugiau nei bet kurioje kitoje. Ryžių košė nuo hipertenzijos daug fosforo, magnio, B grupės vitaminų, vitamino P, rutino tai medžiaga, kartu su vitaminu C, sustiprinanti mūsų kraujagysles, taigi ne tik dantenos nekraujuos, bet ir kojos bus karščiavimas su hipertenzijataip pat nepakeičiamos aminorūgšties lizino.

ryžių košė nuo hipertenzijos

Tai dietinis produktas norintiesiems saugiai lieknėti. Grikius rekomenduojama valgyti sergant kepenų ligomis, esant padidėjusiam kraujospūdžiui, įvairios kilmės tinimams.

Ryžiai Juose daug aminorūgščių, daug kalio, tai ypač svarbu vemiant, viduriuojant arba gausiai prakaituojant pvz. Geriau rinkitės nepoliruotus ryžius, kadangi būtent luobelėje kaupiasi visos gerosios medžiagos, pavyzdžiui, B grupės vitaminai.

Sekite mus:

Jie būtini ne tik egzaminus laikantiems studentams, bet ir nuolat į stresines situacijas papuolantiems vadybininkams ar įstaigų darbuotojams. Kitos kruopos Kvietinės kruopos rekomenduojamos sergant kepenų ir tulžies pūslės ligomis, teigiama, kad kviečiai sustiprina imunitetą. Labai maistingos, jose daug lengvai virškinamo krakmolo.

Miežinėse kruopose yra kalio, kalcio, fosforo, geležies, vario, nikelio, chromo, jodo, cinko.

Populiarios hipertenzijos dietos

Avižose daug baltymų, augalinių riebalų, kalio, fosforo, magnio, kalcio, vario, geležies, vitaminų B ir E. Rekomenduojama sergant virškinamojo trakto, o ypač kepenų ligomis. Soros teigiamai veikia širdies ir kraujagyslių, kepenų bei kraujodaros sistemos veiklą.

Alkoholis Dešros Maistas turi būti paruoštas taupiai, todėl verta garuoti, troškinti ar virti. Jei kalbame apie žuvis, tada ji gali būti virinama, o po to lengvai kepti su augaliniu aliejumi.

Jose yra leucino ir histidino, kurios itin svarbios augant organizmui. Kalis ir magnis reikalingi širdies veiklai, o fosforas sustiprina kaulus ir dantis. Baltymų sorose daugiau nei grikių, perlinėse, ryžių, miežinėse kruopose.

ryžių košė nuo hipertenzijos

Juose yra ir B grupės vitaminų. Kad košė būtų gardesnė Grikiai. Kad košė būtų skani, vandens reikia pilti dvigubai daugiau nei kruopų, pvz.

Mitybos specialistai pataria 3 — 4 kartus per savaitę valgyti skirtingų košių, nes kiekvienoje košėje yra unikalių medžiagų.

Verdant košę ant viršaus suberiami smulkiai supjaustyti svogūnai ir džiovintų grybų milteliai, o, baigus virti, — sviestas ir supjaustytas kiaušinis. Kad išvirę ryžiai būtų birūs, Rytuose juos verda tokiu santykiu: ml ryžių ir ml verdančio vandens.

Jokiu būdu nevirkite ilgiau kaip 12 minučių.

ryžių košė nuo hipertenzijos

Nekelkite dangčio, beje, patariama pasirinkti tokį puodą, kurio dangtis nepakiltų net ir labiausiai verdant vandeniui. Baigę virti nekelkite dangčio dar 12 minučių. Prieš virdami nuplaukite 6—7 kartus, kol vanduo pasidarys skaidrus, paskutinius kartus — karštu vandeniu.

Valgis be ryžių - kaip puiki mergina be vienos akies kinų patarlė Daugelis Tolimuosiuose Rytuose gyvenančių žmonių be ryžių neįsivaizduoja jokio valgio.

Kai soros būna pusiau išvirusios, vandenį reikia nupilti ir užpilti pienu, kuriame ir baigiama virti. Avižinė košė. Suaugusiems ji verdama iš neskaldytų, netrintų grūdų.

Mūsų draugai

Skaniausia, jei avižos verdamos kartu su ryžiais ryžių truputį daugiau. Vaikams verdama iš trintų ar kitokiu būdu suskaldytų avižų grūdų. Išvirusi masė supilama į kiaurasamtį, kad atsiskirtų neišsileidę elementai. Po to į vaikišką košę įpilama pieno, kad būtų ne tąsi masė, o skysta košė, kurią galima net gerti.

ryžių košė nuo hipertenzijos

Po to dedama cukraus. Jo turi būti tiek, kad ryžių košė nuo hipertenzijos saldumas, o tik būtų pašalintas grūdo skonis. Košė gardinama cinamonu, anyžiais, apelsinų žievelių milteliais. Tinka ir uogienės. Perlinės kruopos ml kruopų užpilti 1 l vandens ir mirkyti 10—12 valandų. Vandenį nupilti, o kruopas suberti į pašildytą iki 40°C pieną 2 l konkrečiu atveju.

Siųsti draugui:.

ryžių košė nuo hipertenzijos